tinric

Alla inlägg den 19 december 2010

Av Tina - 19 december 2010 22:15

Värsta snöstormen och det gick ganska långsamt att åka till mässan, men det var ingenting mot att åka därifrån, jag trodde inte mina ögon när jag kom ut och fick gräva fram bilen under all snö...

Parkerade mig och min dramaten vid stafferingen. Massor av fina staffar så klart, men jag kollade lite på några andra raser som vanligt, och jag hann med att träffa gulliga Marlene med tjusiga Frallan Charlie, som hade blivit ännu snyggare sedan sist - tänk om alla Frallor såg ut som han...

Kollade på lite Minibullar, och träffade Hanne med hennes Bacon - trevligt.

Passade också på att besöka rasklubbstorget - suveränt om man vill veta någonting om en viss ras.

Jag passade på att fråga massor om Petit Brabancon, och även klämma lite på en härlig representant - jag måste erkänna att jag är väldigt sugen på en så'n. Och så besökte jag Bull Mastifferna - sååå stora, coola och urläckra tycker jag.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4
5
6 7
8
9
10 11 12
13 14 15
16
17
18 19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards