tinric

Alla inlägg den 25 februari 2010

Av Tina - 25 februari 2010 13:13

Jaha, i går var det sol, och lite lagom kallt.

Idag är en ny dag och då är det ingen sol och inte alls lagom kallt - suck... Men... här hoppar inga halta löss - inga löss alls föresten, jag

och förhoppningsvis alla andra föräldrar med barn på vårt dagis - luskammar hela familjen varenda dag - frenetiskt. Wega har lärt sig en sång i ämnet föresten   Här kan du lyssna på den om du vill

  

"Tantnerven" suger till lite när jag träffar Ärtans fina lilla valp, och jag

får riktigt hålla mig från att utbrista "Hallegosingen då", och knipa i de

där små röda kinderna!

Myran trillade, eller kanske faktiskt försökte hoppa?! ur bädden idag

när jag hälsade på.

Först såg hon lite snopen ut, sen började hon traska runt lite, på

väldigt vingliga, härligt korviga korta små ben. Fast hon orkade inte

så länge...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards