tinric

Alla inlägg den 31 mars 2010

Av Tina - 31 mars 2010 13:25

Hittills idag har det varit en jättebra dag!

Pigga glada hundar, Mysfika hos Maria och K, Glada telefonsamtal en "påsk-pimpad" rondell, trevliga mail, lagom mycket jobb och så är det

bara onsdag, och ändå väääldigt nära till helgen   

Hela är gladare i kroppen och blir ännu gladare när Ärtan är med på promenixen - Yes - Jag lånade med mig henne idag igen.

Jag blir glad i hela hjärtat när jag ser Hela fara runt så här - underbart!

Idag lekte hundarna med varandra och for omkring så det skvätte - i

den nu för tiden jätteblöta (och inte längre toksnöiga) marken. 

Ser ni mig i Ärtans ögon?

Här letar tjejerna godis - lite gympa ska väl hjärnan ha idag också

tänkte jag.

Myran for omkring som ett jehu och bjöd på suddiga bilder i drivor, bara när hon smakade på mina fingrar blev hon o-suddig.

Kolla vad härligt!

Någon har "Påsk-pimpat" rondellen jag åkte igenom på väg hem från

Maria.

Sånna här grejer blir jag glad av!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17
18
19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards