tinric

Alla inlägg den 7 december 2013

Av Tina - 7 december 2013 12:30

Den här dagen brukar jag skriva in i almanackan nästan ett år i förväg

men i år hade jag av någon anledning missat det.

Tack Facebook, säger jag bara.

Hade det inte varit för "Fejan", så hade jag missat hela härligheten.


En bra dag hade jag på mässan, och förutom att titta på en massa fina hundar

så hade jag en lista på grejer jag skulle handla.

Tyvärr hittade jag inte det jag letade efter, men hundgodis, hundpåsar och en

massa strumpor, kom jag hem med i alla fall.


Den här lilla hunden - tror det är en Staffe - den fick inte flytta hem till oss -

men visst är den lite lik Hela

Lite godis så klart

Max fem minuter, höll basketbollen jag köpte på mässan...

Ärtan klädde först av den. de stroppar som satt utanpå -för att man skulle kunna ha dragkamp

med sin hund, sedan hörde jag ett långt pyyyyyyyyyyyysssssssssss... ja, och sedan turades

hundarna om att bita sönder bollen i yttepyttesmå bitar... suck alltså!

Några dagar innan mässan, passade jag på att beställa ett av Petra Mets  fina Staffehalsband till

Ojsan, så nu har alla mina tjejer likadana, fast i olika färger - fint! 

Trött efter dagens utflykt, så slängde jag mej in soffan, och fick sällskap direkt så klart

Men kolla!

Mitt "fina" pepparkashus. har fått gul snö!...

Den vita kristyren som skulle dölja min ihopklistring, har blivit helt gul... inte snyggt


Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards