tinric

Alla inlägg den 2 juli 2013

Av Tina - 2 juli 2013 21:06

Eftermiddagen i dag har bjudit på lite av varje...
Lite trötta hundar, som gärna kliver in i buren o sover i hög på varandra

Sedan har jag och Leia bakat ett larvigt gott knäckebröd

Under tiden tryckte Wega i sig sånna här...

Ärtan har lyckats döda en duva :(
Ärtan verkade lika chockad som Leia (de två var ute själva i trädgården när det hände) och när jag hörde Leias rop och kom ut, så var allt över...

Leia och Ärtan stod i ena änden av trädgården och såg konstiga ut, Ärtan med tre fjädrar i mungipan. Duvan hade sprungit in i en buske, men den var väldigt död när jag hittade den...

Hela, hon har faktiskt bara varit snäll och söt hela dagen

Av Tina - 2 juli 2013 14:53

Det är sådan lyx med sommarlov!
Inte många tider att passa, och väldigt få, måsten.
Underbart!

Idag har jag och alla mina tjejer promenerat lite så klart.


        

[Bild]

[Bild]

[Bild]

På vägen hem hittade vi en lite kompis som vi genast satte i en fin bur. Kanske hittar hans ägare honom då?



Hemma igen och dags för lunch - här är hundarnas

[Bild]


Snart ligger de och sover som stockar, barnen hoppar studdsmatta, och jag ska sy lite tänkte jag.

Har det rätt bra med andra ord.

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards