tinric

Alla inlägg den 18 september 2011

Av Tina - 18 september 2011 11:45

Idag skulle jag åkt med Ärtan till Högbo på utställning, men jag bestämde

mej för att stanna hemma - jag måste få sova ordentligt så att jag

inte tar slut.

Under dagen fick jag jätteglada nyheter!


Mariela och Troy och Liza och Wita tävlade i Rally i Fortsättningsklassen för

första gången idag.

Mina elever är så sjukt duktiga och härliga och jag blir så glad!


Liza trodde på många avdrag och ingen vidare poäng, men... då slår hon till

och får 94 poäng! Hur bra som helst! En 5:e placering räckte det till!

Jättebra jobbat!

foto: Liza Ljungkvist


Sen ringer Mariela - som kvällen innan sagt att hon skulle strunta i tävlingen 

då senaste träningen hade varit katastrof - och berättar att även hon fått pris

i sin första tävling i fortsättningsklassen - 100 poäng!!! och en 1:a placering!

Sååå häftigt!!!

Sen åkte Mariela hem och Troy fick sin belöning - ett bad - tokiga hund.


foto nedanstående bilder: Mariela Nilsson  



   

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards