tinric

Direktlänk till inlägg 17 februari 2013

Vinterspecialen

Av Tina - 17 februari 2013 23:15

Jättekul dag, som startade larvigt tidigt...

Uppe före tuppen, och iväg på utställning - det var länge sedan nu...


Staffeklubben anordnade Vinterspecial i Upplands Väsby och jag stod

ett tag i entrén, hälsade välkomna och kollade att vaccinationerna var som

de skulle. Glada trevliga människor och hundar ramlade in i en stadig ström, och

det var jättekul att så många av "mina" valpar dök upp. Några som deltagare, och

några för att miljöträna, och se hur en utställning fungerar. Väldigt många valpar,

var märkligt nog inte några valpar längre, så jag kände knappt igen dem, men som tur är,

var mattar och hussar sig lika, så dem kände jag igen    


Att fota inomhusutställningar brukar vara svårt, men några bilder av halvtaskig kvallitet

fick jag i alla fall.


Domaren tyckte att Ärtan var lite otränad, och jag håller väl med antar jag.

Djup snö överallt, smala larvig små vägar att promenera på, vilket gör att alla går på

samma ställe, och då vill jag inte ha hundarna lösa, och jaa, då blir det inte mycket

muskler helt enkelt... men... det känns ändå helt okej, att världens bästa hund

är lite otränad för tillfället   


Grattis till allla det gick bra för och tack till alla inblande i Staffeklubben, för väl genomförd

utställning - hoppas det blir ett återkommande event.


          

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina - 11 november 2014 14:00

De växer verkligen så det knakar!
  ...

Av Tina - 9 november 2014 21:45


Ridning - Wega hoppar femstuds med Pippi - vilken lycklig tjej! Efter ridpasset hoppade Wega i en ny utstyrsel och drog iväg på spökkalas Leia agilitytränar med Glarre Väääldigt suddig, men ändå en b...

Av Tina - 5 november 2014 22:00


Idag är det Leia som studsar med Pippi - utan händer dessutom    Vill man ha riktigt tama möss, då måste man pyssla med dem varje dag - så då gör vi det      ...

Av Tina - 3 november 2014 22:00


Höjden av ironi måste väl ändå vara, att den där växten jag köpte för att den skulle käka upp alla äckliga blomflugor som hälsade på hos oss tidigt på hösten - är den enda blomman i hela huset, som invaderas av bladlöss....   Skitblomma - den...

Av Tina - 2 november 2014 23:45

...

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4
5
6
7
8
9 10
11 12 13 14
15
16 17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards