tinric

Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Tina - 6 oktober 2010 21:36

Barnen hostar så det skär i öronen.

Jag och Leia har provat på lite Rapport med Ärtan -hon är jätteduktig och vet precis vad "marsch" betyder, och till vem hon ska springa - skitkul, och mycket praktiskt när man har barn som inte orkar gå så mycket, och hundar som vill springa. Idag var första gången på en vecka, som Ärtan har fått  vara lös - såren läker fint - vilken lycka!

Efter hundpromis, skoinköp, ett alldeles för dyrt - men glatt - besök i leksaksaffären och en lunch på Mc Donalds - drog vi hem och vilade lite. Vilade gjorde marsvinen också, i varsit litet hus, i vanlig ordning.

Igår var jag och Fredric på Grand Hotell på skaldjursbuffé.

Vi har en vän, som bjudit med oss på detta under flera år, och den här gången var vi tio stycken i sällskapet!

Jättekul, jättegott och jättetrevligt - fantastiskt helt enkelt!

Tusen Tusen Tack Rille!!!

Medan jag och Fredric var på galej, så var min mamma hemma hos oss och passade barn och hundar - Tusen Tack Mamma!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards