tinric

Alla inlägg den 3 oktober 2010

Av Tina - 3 oktober 2010 00:30

I går - mitt bland alla överraskningar, åkte jag över en sväng till Maria.

Ärtan provade ett snyggt täcke, jag gosade med valpar och fikade i trevligt sällskap. Ärtan och Hela fick varsina märgben i present - men sen när jag kom hem med dem så kom jag på att de inte kunde få den presenten ännu... Båda hundarna blir knallhårda i magen av ben, och det kanske inte är speciellt snällt mot Ärtan just nu, så den presenten får de öppna om några dagar...

Idag åkte jag till Maria igen, för att lämna lite urvuxna vinterkläder som kanske kunde passa K. Då fick Ärtan en present till - kolla in!!!

Har jag världens gulligaste uppfödare - jaa, det har jag verkligen!

Efter provning av jättefint hundtäcke var det mellisdax.
Sen öppnade systugan - hade lite pyssel som blivit liggande ett tag.
Just det ja - Leia plockade ut en tand som suttit lös ett tag också.
 

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards