tinric

Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Tina - 8 oktober 2010 21:30

I onsdags blev världens finaste Myra åtta månader - otroligt vad fort tiden går. Jättefin och en rejäl tjej - precis som sin mamma.

Kolla in vilka fina bilder matte Elina Lilja har tagit - och låtit mej sno...

Av Tina - 8 oktober 2010 21:00

Idag har jag haft en riktig skitdag!

Visst har det funnits en och annan solglimt där, men va faan!!!

Det började redan igår...

Hej! 

Nej, idag har vi ingen drop-in på förmiddagen,  kom tillbaka kl 13.00, då kan ni få en tid.

Då åkte vi iväg på hundpromenad och sen handlade vi några glada blommor på vägen hem.

Hej!

Nej! tiderna är slut och vill du ha hostmedicin måste du prata med en läkare - kom tillbaka i morgon så kan du få en tid.

Hej!

Nej! tiderna är slut på förmiddagen, men kom tillbaka kl 13.00, då finns det tid för dig...

Bara att åka hem igen då... behöver jag säga att både jag och Wega-hostlund är rejält trötta och gråtnödiga vid det här laget...

Hej!

Ja men nu kan du få en tid, kom tillbaka kl 14.30 så får ni träffa en läkare. Ja men självklart - för ingen som är sjuk mår väl bättre av att vila?! Nej, att åka fram och tillbaka till vårdcentralen med sjuka barn - det är det roligaste som finns    suck...

Jaja, hundarna behövde komma ut en stund, så medan vi väntade på att klockan skulle gå, så tog vi en promenad ihop.

Men Hej!

Det här stället känner jag igen - har vi varit här förut?!?!!?!?

Hej!

jahaaaa - behöver ni både astmamedicin OCH hostmedicin?!

Jaa, men då skriver jag ut det åt er. - OTROLIGT!!!

Man kan ju tro att det är någonting helt annat jag har i påsen, än en sketen flaska hostmedicin, och lite astmaspray - så som vi har fått

jobba för den.

Helt galet, jaa, det är precis så som jag brukar säga - man måste vara jäkligt frisk, om man ska vara sjuk...

Sen gick vi till Seven Eleven och köpte med oss lite tröst, åkte hem och fikade lite.

Hundarna fick äntligen sina presenter från Maria - Varsit gott märgben - hääärligt! Tusen Tack!

Sen skördade jag lite i "landet"
Klart Marsvinen också ska ha lite fredagsmys - själv tar jag ett glas vin och lägger mig på soffan!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards