tinric

Alla inlägg den 15 oktober 2010

Av Tina - 15 oktober 2010 21:40

Idag är en bra dag!

Jag har fått hem mitt fina smycke som jag beställde för bara några dagar sedan hos Your Design. Det blev såååå fint tycker jag.

  

På hundfronten är det också på topp!

Ärtan har varit hos veterinären på återbesök - friskförklarad!

Äntligen - vågar nästan inte tro på det, men förhoppningsvis är det faktiskt så. 

Ärtan är helt fantastisk - hon har ätit antibiotika nästan hela sommaren, och vi har varit hos veterinären hur många gånger som helst, och med all säkerhet har hon haft rätt ont, flera av dess gånger, och dessutom var hon rätt så stukad när jag hämtade henne där sist, men min helt underbara härliga lilla hund - hon jazzar in i väntrummet och tittar sig förväntasfullt omkring, pussar på personalen som kommer fram och känner igen henne och säger att hon är så söt. Charmar en annan matte som bara måååste komma fram och hälsa, och bara står där, när hon blir grundligt undersökt och jazzar ut igen, precis lika positiv som alltid!

Hon är helt fantastisk helt enkelt! 


Hela är också otroligt pigg och glad - tror hon gillar att det börjar bli lite kallare - tokiga hund.

Idag var det två grader när vi gick ut ur huset, så det blev premiär för sässongen, för "Superhjältejackorna" som Wega kallar dem.

Trevlig Helg!

Presentation

Fråga mig

7 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards